Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminde UND – UNAS İşbirliği

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminde UND – UNAS İşbirliği

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminde UND – UNAS İşbirliği

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sisteminde UND – UNAS İşbirliği



İşletmelerdeki devamlılığın sağlanabilmesi, giderek rekabet seviyesi artan sektörümüzde ayakta durulabilmesi, marka değerlerinin yükseltilebilmesi ve belirlenen hedeflere ulaşılabilmesi önündeki kritik faktör müşteridir.

Müşterisini elinde tutan ve yeni müşteriler edinen firmalar ise büyümekte ve marka değerini katlayarak daha kazançlı bir geleceğe adım atmaktadır.

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile firmalarımızın potansiyel müşterileri ile daha karlı ve uzun dönemli ilişkiler kurulması ve bu ilişkileri geliştirecek bir yönetim anlayışının kurgulanması amaçlanmaktadır. Söz konusu amaç doğrultusunda ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi konusunda sektörümüzdeki firmalarımıza daha uygun koşullarda hizmet verebilmek adına Derneğimiz ile UNAS Uluslararası Belgelendirme firması ile işbirliğine gidilmiştir.

Get more stuff like this

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.